شیعه خانه امام زمان (عج)

پایگاه فرهنگی ،مذهبی شیعه خانه امام زمان (عج)

شیعه خانه امام زمان (عج)

پایگاه فرهنگی ،مذهبی شیعه خانه امام زمان (عج)

هدف این پایگاه کمک به شناخت بهتر و عمیق تر مسائل جامعه،باید ها و نباید های شیعه خانه امام زمان(عج) و تعالی فرهنگ ایرانی اسلامی می باشد.

پیام های کوتاه
  • ۳ آبان ۹۴ , ۱۸:۰۰
    ...
  • ۲ آبان ۹۴ , ۱۱:۳۳
    ...
  • ۲۴ مهر ۹۴ , ۱۵:۴۵
    شعر
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۰۳
    ...

ایستگاه اندیشه....

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ق.ظ
حسن عباسی شامگاه دوشنبه در جمع مردم خمینی‌شهر در محل مجتمع باقرالعلوم اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور ترویج این تعداد بانک و ساختمان‌های مجلل بانکی با نظام اسلامی ما هم‌خوانی و سنخیت ندارد.

وی با تأکید بر اینکه بیش از سه دهه گذشته امام راحل به وجود ربا و رباخواری در بانک‌های کشور هشدار داده‌اند، گفت: در سه دهه گذشته انواع بانک‌های متعددی در کشور راه‌اندازی شده است، یکی از راه‌های نفوذ دشمن گسترش بانک‌های متعدد برای ترویج ربا و رباخواری است.

رئیس اندیشکده یقین تصریح کرد: در سی سال گذشته همه کشور تبدیل به بانک شده و در همه شهرها و استان‌های کشور مجلل‌ترین ساختمان‌هایی که به چشم می‌خورد متعلق با بانک‌ها است.

وی افزود: با توجه به اعتراضات مقام معظم رهبری و مراجع تقلید، دولت‌های گذشته و فعلی هیچ اقدامی برای ترویج بانکداری اسلامی و جلوگیری از ترویج ربا در بانک‌های کشور نداشته‌اند.

وی با بیان اینکه ملاک عمل مسئولین اقتصادی و بانکی کشور اقتصاد اسلامی نیست و با مبانی علمی‌ بانکی غربی عمل می‌شود، گفت: بزرگان علمی و اقتصادی غربی اعتراف دارند که مبانی اقتصادی و بانکی جوابگو نبوده و به زمین خورده است.

رئیس اندیشکده یقین با تأکید بر اینکه نفوذ جریانی در سیستم اقتصادی و بانکی کشور جریان دارد، بیان داشت: مردم آمریکا به دنبال این هستند که از اقتصاد غربی و بورسی نجات پیدا کنند، ما در مقابل، مردم کشورمان را به اقتصاد بورسی تشویق می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته ۱۸۰ هزار میلیارد تومان از بودجه کشور در اقتصاد بورسی کشور از بین رفته است، گفت: نامه ۴ وزیر اقتصادی کشور حکایت از مشاهده و اعلام ظهور خسارت اقتصادی بورسی کشور بود.

وی با تأکید بر اینکه باعث افتخار است که از مبانی اقتصاد اسلامی و بانکداری اسلامی استفاده و عمل کنیم، گفت: استکبار جهانی تلاش دارد پوسته و ظاهر نظام ظاهری اسلامی و در درون و تمام ۱۴۰ نماد و زیرمجموعه‌ نظام، مبانی غربی اجرا شود.

عباسی با بیان اینکه مسئولین به دغدغه‌های مقام معظم رهبری برای نظام‌سازی توجه لازم را ندارند و کوتاهی می‌کنند، تاکید کرد: امروز بعضی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در جامعه شنیده و عمل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در دوران پس از برجام سیاست درهای باز اجرا می‌شود، گفت: یکی از راهکارهای نفوذ اجرای سیاست درب‌های باز برای ورود انواع و اقسام کالای ضروری و غیرضروری خارجی به کشور است.

رئیس اندیشکده یقین تأکید کرد: سیاست درب‌های باز توسط غرب شروع‌شده و غرب در تلاش است همچون کشور چین با ورود کالای خارجی فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی و اقتصاد بومی را در کشور ما از بین ببرد.

وی با بیان اینکه اقدامات گروهی در مجمع تشخیص مصلحت نظام از ده سال گذشته برای پیدا کردن تولید قدرت ملی یا ثروت ملی در حال جریان است، گفت: هدف اصلی این جریان اصل ولایت‌فقیه و صدور انقلاب اسلامی است.

عباسی بیان داشت: امروز نظام ما دلیر‌مردانی دارد که در بخش‌های مختلف با جان و خون خود با نفوذهای نظامی و جاسوسی دشمن مقابله می‌کنند.

عباسی در پایان با بیان اینکه بعضی در تصور آن هستند که می‌توانند پوسته نظام را حفظ کرده و مغز آن را متناسب با فرهنگ غربی تغییر دهند، بیان داشت: بعضی کشور ایران را با کشور چین اشتباه گرفته‌اند، نمی‌دانند این کشور خدا و ولی‌فقیه دارد.

منبع: Reba.ir

  • فرشید واحدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی