شیعه خانه امام زمان (عج)

پایگاه فرهنگی ،مذهبی شیعه خانه امام زمان (عج)

شیعه خانه امام زمان (عج)

پایگاه فرهنگی ،مذهبی شیعه خانه امام زمان (عج)

هدف این پایگاه کمک به شناخت بهتر و عمیق تر مسائل جامعه،باید ها و نباید های شیعه خانه امام زمان(عج) و تعالی فرهنگ ایرانی اسلامی می باشد.

پیام های کوتاه
  • ۳ آبان ۹۴ , ۱۸:۰۰
    ...
  • ۲ آبان ۹۴ , ۱۱:۳۳
    ...
  • ۲۴ مهر ۹۴ , ۱۵:۴۵
    شعر
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۰۳
    ...

۱۵ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

⭕️ امنیت غذایی از اوجب واجبات است 


🔺 چگونه هم باید با تهدید قدرت‌های بزرگ مقابله کرد هم تحریمشان تاثیری نداشته باشد!؟


🔸به زبان ساده‌ باید گفت:


🔹 کشورهایی که به دو قدرت هسته‌ای ( بمب اتم ) و هوافضا ( موشک‌های ماهواره‌بر و بالستیک یعنی موشک‌هایی که از جو خارج می‌شوند) دست پیدا کرده‌اند را نمی‌توان با قدرت سخت ( جنگ) تهدید کرد


🔹 کشورهای اتمی مثل آمریکا، چین، انگلستان، فرانسه و ... حتی هند و پاکستان کشورهایی هستند که دارای سلاح هسته‌ای هستند و جز تعارض‌های جزیی مرزی تهدید سخت ندارند


🔹 ایران به فناوری هسته‌ای دست پیدا کرده اما با نظر مقامات عالیرتبه سلاح هسته‌ای ندارد اما با خودکفایی کامل در ساخت موشک‌های بالستیک با توان تخریب بالا و نقطه‌زن و تهدید‌کننده ماهواره‌ های موجود می‌تواند تاحد زیادی سایه جنگ را از سر خود دور کند


🔹 اما بزرگترین مشکل کشور در بحث خودکفایی و امنیت غذایی است که متاسفانه هیچ محصول غذایی استراتژیک (مثل گندم، برنج، روغن، گوشت و ... ) نمیتوان پیدا کرد که ایران در آن محصول به خودکفایی پایدار و همیشگی رسیده باشد


🔹بیشترین تحریم‌ های موجود که از قضا می‌تواند کاملا فلج‌کننده هم باشد از ناحیه تحریم موادغذایی توسط قدرتهای استعماری صورت پذیرفته‌است


🔹 بنابراین با توجه ویژه دولت و نهادهای حاکمیتی مثل ستاد اجرایی، بنیاد مستضعفان و ... و ماموریت‌گرا کردن آنها می‌توان در جهت خودکفایی تک به تک مواد غذایی استراتژیک حرکت کرد


📚 مقداد همتی


✅ تنها کانال رسمی استاد رائفی پور و جنبش مصاف 

  • فرشید واحدی


🔹صادق خرازی چندی پیش بنقل از اوباما درباره سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا به العبادی نخست وزیر عراق گفته سلیمانی دشمن من است ولی من برای او احترام ویژه ای قایل هستم.


🔹جناب خرازی ـ رمز این احترام به آن دشمن را در حد فاصل اسلام اموی و اسلام تفرعن و بقول امام اسلام مرفهین بی درد با اسلام احرار و اسلام پاکان و اسلام ناب محمدی بیابید!


🔹جناب خرازی ـ رمز آن حریت و شهامت و اخلاص نزد سردار را در حد فاصل انگشتر عقیق ساده و بی آلایش حاج قاسم و چشمان نجیب و وفادارانه اش و تفاوتش با ساعت ۱۲۰ میلیون تومانی و انگشتر چند ده میلیون تومانی و خودنویس آنچنانی و اطوارهای نوکیسگی و اسلام تجمل و آریستوکراسی ناشیانه ای بکاوید که خلعت اش به قامت ناراست شما زار می زند.


🔹جناب خرازی روایت شما با حاج قاسم و قاسمیان مصداق تاسف آوری از شان نزول آن ترنمی است که:

فلفل هندی سیاه و خال مه رویان سیاه

هر دو جان سوزند اما این کجا و آن کجا!؟


🔹جناب خرازی ـ حالم از اسلام تان به هم می خورد! درب را پشت سر خود باز بگذارید!


📚داریوش سجادی


✅ تنها کانال رسمی استاد رائفی پور و جنبش مصاف 

  • فرشید واحدی

کشف داروی #سقط_جنین در ترکیبات واکسن‌های #بیل_گیتس


⭕️ در همایش جهانی بیلدر برگ (اجلاس جهانی سران صهیونیزم ) مقرر شد با رویکرد فعالیت های عام المنفعه و خیریه جمعیت انسان های غیر آنگلو ساکسون از طریق حملات بیو تروریستی ، واکسیناسیون ، آب آشامیدنی و برخی خوراکی ها کنترل شود.

پیشتر این طرح بصورت پایلوت در سر مردم مظلوم فلسطین اجرا شد


1️⃣ بر اساس سایت LifeSiteNews، انجمن پزشکان کاتولیک کنیا می‌گوید که پزشکان از شواهد برنامه #عقیم_سازی انبوه تحت حمایت دولت کنیا و تامین بودجه شده توسط بیل گیتس پرده برداشته‌اند. این برنامه متهم به هدایت عملیات آزمایشی جمعیت زدایی در کنیا بدون رضایت مردم این کشور است . دولت کنیا مسموم بودن واکسن‌ها را انکار کرده است.

  • فرشید واحدی

سناریوی " استتار از طریق آشوب


آیا توتال و مکرون با ترامپ می‌جنگند؟ 


🔺 ۱- افشای رشوه توتال به یک مقام ایرانی 


🔹 با انعقاد قرارداد با کمپانی توتال بار دیگر ماجرای پرداخت رشوه ۶۰ میلیون دلاری توتال به یک مقام دولتی ایران طی سال‌های ۱۳۷۴- ۱۳۸۳ به موضوع روز تبدیل شده است. 


🔹داستان رشوه فوق زمانی فاش شد که وبسایت رسمی وزارت دادگستری آمریکا در ۲۹ مه ۲۰۱۳/ ۸ خرداد ۱۳۹۲ اعلام کرد که با توتال به مصالحه رسیده و توتال پذیرفته در قبال پرداخت دو فقره جریمه به دولت آمریکا بابت نقض قوانین ضد ارتشاء، جمعاً به مبلغ ۳۹۸٫۲ میلیون دلار، بتواند به حضور خود در بازار بورس نیویورک ادامه دهد. 

  • فرشید واحدی


🔰 تقدیم به پیروان ابن تیمیه


❌ ابن تیمیه در کتب بزرگان اهل سنت:


👤عسقلانی :

در شهر دمشق اعلام کردند که هرکس به افکار ابن تیمیه اعتقاد داشته باشد،ریختن خون او و گرفتن اموالش حلال است.


📚الدرر الکامنه،ج١ ص١٧١


👤شوکانی:

محمد بخاری حنفی به بدعت گزاری وی و تکفیر او تصریح کرد و در مجلس خود به روشنی گفت: هرکسی بگوید ابن تیمیه شیخ الاسلام است، به واسطه گفتن همین جمله کافر است.


📚البدر الطالع،ج٢ ص ٤٦



👤ابن حجر هیتمی:

ابن تیمیه بنده ایست که خدا او را رها کرده، و گمراه،کور،لال و ذلیل نمود....باید گفت کلام ابن تیمیه هیچ جایگاه علمی ندارد و در هر دشواری و حزن به طعنه زدن میپردازد و معتقد است طرف بحث کننده او اهل بدعت و گمراه و غالی است،خدا با عدالتش با او رفتار کند و ما را از نیل به روش و عقیده و فعل او محافظت نماید.آمین


📚الفتاوی الحدیثیه،ص٨٤


#شاخ_شیطان 

#وهابیت


✅ تنها کانال رسمی استاد رائفی پور و جنبش مصاف

  • فرشید واحدی

‍⭕️ امضای قرارداد ۴.۸ میلیارد دلاری شرکت فرانسوی نفت و گاز توتال با ایران


🔹همزمان با برگزاری نشست تروریست های جهانی علیه ایران در پاریس (فردای سفر وزیر خارجه کشورمان به پاریس) ، دولت فرانسه با ایران قرارداد گازی امضا می کند. 


🔺همانطور که همزمان با ورود وزیر خارجه شان به ایران ناو فرانسوی وارد خلیج فارس شد. 


🔺در تحریم ها شرکت پژو و رنو تا می توانند سنگ اندازی می کنند  و پس از برجام شیرین ترین قرارداد ها با آنها بسته می شود و بازار ایران دو دستی در اختیارشان قرار می گیرد. 


🔺 فابیوس عامل اصلی وارد کننده بیماری ایدز به کشورمان سفر میکند و رئیس جمهور  به  رسانه های منتقد فابیوس حمله میکند


🔺بخدا اگر مستعمره ها اینگونه رفتار کنند

تحقیر یک ملت تا کجا باید ادامه پیدا کند؟


✅ کانال رسمی استاد رائفی پور و جنبش مصاف 

  • فرشید واحدی

‍⭕️ شما هم عمال امریکائید، منتها ملتفت نیستید ... 


🔸۲۰ شهریور ۵۹ امام خمینی در جمع اعضای دولت رجائی:


🔹اگر بنا باشد که شما به جای اینکه اقتصاد مردم را درست کنید، به جای اینکه این کشور را بررسی کنید ببینید کجاهاست که مخروبه است ...، به جای این، اگر چنانچه بنشینید سر مسند و با حرف و با فحاشی به هم، از مسائل غفلت بکنید، این همان است که قدرت های بزرگ می خواهند تا این مملکت خرابه بماند...، این همان است؛ شما هم عمال امریکائید منتها ملتفت نیستید؛ 


🔹یک عاملی داریم که مستقیماً از سفارت امریکا دستور می گیرد، یک عاملی داریم که برای او کار کند و خودش نمی فهمد، خود آدم نمی فهمد که برای کی دارد کار می کند 


🔹اگر شما به مردم کار نداشته باشید، به مصالح مردم، به مصالح کشور کار نداشته باشید، فقط مشغول این باشید که من چطور، شما چطور، مردم با من هستند، مردم با شما هستند، اگر فکر این باشید، این همان است که امریکا می خواهد و شما از عمال امریکا هستید...


📚 صحیفه امام، ج ۱۳، ص ۱۹۴ - ۲۰۶


✅ تنها کانال رسمی استاد رائفی پور و جنبش مصاف 

  • فرشید واحدی

💠 چندی پیش که رفتم وام بگیرم مسوولش گفت به ازای هر 5 میلیون تومن یه ضامن باید بیاری.


🔸با خودم حساب کردم دیدم اون آقای عزیز که 65 هزار میلیارد تومن وام گرفته، 13 میلیون ضامن نیاز داره! خب این تعداد کارمند در کشور ما نیست.


🔸بنابراین برای تکمیل کادر ضامنهاش باید از کارمندهای کشورهای افغانستان،پاکستان، سوریه، عراق و تاجیکستان کمک بگیره.


🔸بعد حساب کردم دیدم اگه بانک بخواد برای این ضامنها پرونده تشکیل بده، هر ضامن اگه مدارک و فرمهاش 10 صفحه بشه، کل صفحات پرونده ش میشه 130 میلیون صفحه کاغذ A4، که برای بایگانی این تعداد پرونده و کاغذ نیاز به یک مجتمع چند طبقه ست.


🔸خداییش خیلی دلم بحال بانک سوخت!

تازه فهمیدم چرا بانک ها واسه رقمای بزرگ ضامن نمیگیرن...😅


#گل_آغا


✅ تنها کانال رسمی استاد رائفی پور و جنبش مصاف

@masafiran

  • فرشید واحدی

🔸دو زن نزد #امام_علی (ع) آمدند و اظهار فقر و ناداری کردند. 


🔹امام فرمود: بر ماست تا در صورت درستی سخن شما، به شما کمک کنیم. آنگاه مردی را به بازار فرستاد تا بر آنان پیراهن و غذا خریده و به هر یک از آنها صد درهم بدهد. 


⁉️یکی از دو زن لب به اعتراض گشوده گفت: من عرب هستم در حالی که زن دیگر از موالی(اسیران آزاد شده) است، چه را باید با ما یکسان رفتار شود؟ امام پاسخ داد: من #قرآن خواندم و در آن خوب تأمل کردم، در آنجا ندیدم که حتی به اندازه بال پشه‌ای فرزندان اسماعیل بر فرزندان اسحاق برتری داده شده باشند.


📚انساب الاشراف، جلد 2، ص 141 – الغارات ص 70 

📚حیات فکری – سیاسی امامان شیعه (ع)- رسول جعفریان – صفحه 65

_____


  • فرشید واحدی

❄️فلَوْلَا أَنَّهُ کَانَ مِنَ الْمُسَبِّحِینَ، لَلَبِثَ فِی بَطْنِهِ إِلَى یَوْمِ یُبْعَثُونَ [صافات/۱۴۳و۱۴۴]

🔺 ترجمه: اگر او از تسبیح گویان نمی بود، حتما در شکم ماهی تا روزی که خلق مبعوث شوند، باقی می ماند.


🔸 حضرت یونس در معده نهنگ قرار داشت؛ جای هضم هر چیزی! نه هوایی، و نه نور و روشنایی! به عبارتی در بدترین موقعیتِ حیات بود! خدایی که قدرت دارد بنده اش را تا روز قیامت در چنین موقعیتی زنده نگه دارد، آیا قدرت ندارد حجتش را در شرایط طبیعی نگه دارد؟! جالب است که در این صورت نهنگ هم لازم بود تا قیامت زنده بماند. اگر عمر طولانی محال بود، معنا نداشت خداوند بفرماید: لَلَبِثَ فِی بَطْنِهِ إِلَى یَوْمِ یُبْعَثُون. (قافله سالار، ص۱۴۵)


🔹 امام مجتبی فرمودند: خدا به او (حضرت مهدی) عمر طولانی می دهد، سپس همانند جوانی کمتر از چهل سال او را ظاهر می کند تا معلوم شود خداوند بر هر کاری تواناست. (کمال الدین، ج۱، باب۲۹، ح۲)


🔺 دوران تبلیغ حضرت نوح ۹۵۰ سال بود (سوره عنکبوت/۱۴). به بیان نورانی امام صادق، حضرت نوح ۲۵۰۰ سال عمر نمود (بحار، ج۱۱، ص۲۸۵). به اذن خدا، غذا و نوشیدنی عُزَیر به مدت ۱۰۰ سال تر و تازه باقی ماند (بقره/۲۵۹). سالم ماندن اصحاب کهف به مدت ۳۰۹ سال بدون آب و غذا (کهف/آیات ۱۷ به بعد) و...


♻️ آری این «مرگ» است که دلیل می خواهد، نه زنده بودن و حیات...




✅ کانال پیام های مهدوی

  • فرشید واحدی